Benhop Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Heisann, sliter med vann på gulvet når det regner mye eller viss jeg kjører bilen i automat!. klarer ikke å se hvor det kommer fra. har ikke takluke.
Actros Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Det er nok fuktsperra i døra som har løsna. Kjent problem på E39 dette. Av med dørtrekket og lim den på plass igjen. Vannet som kommer inn rundt sidevinduene skal følge fuktsperra og ned i bunnen av døra, men er den løs renner det inn i kupe'en istedenfor.
DJ RS2 Matrix Skrevet September 21, 2013 Skrevet September 21, 2013 tipper det er fukttreket som er løst sjekka alle mine på e39 og alle var løse.... Det kommer overraskande masse vaten inn igjennom der visst det ikkje er tett
Benhop Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 takker for tipse fukttreket var løst ja så nå satser jeg på det problemet er løst
glue Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Fløt nettop med vann i hele høyresiden på min e36 touring , det var fuktsperren i bakdøra som hadde vært revet løs av forrige eier uten å bli limt på igjen. Så det rannt ut mellom dørtrekket og fulgte dørlista og rant ned i gulvet. limte på fuktspærra igjen og det har vært knusktørt siden. skru ut passasjerstolen og sett en varmevifte på i et døgn med vinduene litt oppe så fuktigheten slipper ut. Jeg hadde flere liter vann i gulvet
Hollabaloo Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Samme her. Har skiftet venstre bak før, og nå lekker det inn ved høyre bakdør. Fant det heldigvis ut i kontrollerte former (maskinvask) slik at jeg unngikk litervis med vann inn i bilen. Ny fuktsperre er bestilt, og butylbånd har jeg nok igjen av fra "forrige runde"! (jeg gidder ikke gjenbruke den gamle våte/slitte fuktsperra når en ny koster 300 kr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå