Ole318IS Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Hei har da kjøpt min førte bmw. Som er en 318. Med is motor og gear. Vil si m42 motor Om jeg ikke tar feil men den er ikke sprek nok, noen tips om hva jeg kan gjøre? Vurdere å porte, sportskam eksos å sånne små ting. Men kommer litt an på om det er verdt prisen det vil koste Å vil ha på en sterkere mellomaksling og diff. Å det som hører til Åpen får alt av forslag : )) Det er en 93 mod e36 foresten Takker får svar
joakimh Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 det billigeste/letteste vil jeg nok tro er å bytte motor til en m50b20-28 og diff mellomaksling. b25 og oppover har kraftigere diff/mellomaksling/drivakslinger. men så kommer det jo an på hva du vil gjøre men så kommer det an på hvor mye sprekere du skal ha den. kan jo også vurdere turbo bygg men da kan det fort koste en del
Ole318IS Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Ja vurdere motorbytte om jeg skal ha bilen lenge men vil ikke enda, med tanke på å godkjenne med annen motor osv.. Å da da blir jo forsikring dyrere osv osv.. Sånn den er nå så er det en til og fra jobb egentlig så i første omgang tenker jeg bare "små" oppgraderinger
ole_m7 Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Jeg ville heller bygd på den motoren som er der. Det er en liten hissig sak.. Om du skal ha litt mer, ville jeg fiksa datasprut, mere komp, og vassere kammer, med mer løft. Kjøre e85 og justere skikkelig, kan hjelpe mye. Eller turbo... og da koster det fort litt mer. Drivverket tåler fint den effekten du har, og mere til.
Ole318IS Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Drivverket mitt driver å håpper av så det må jeg ha nytt Men høres bra ut detta der turbo vil jeg ikke ha siden "alle" andre klæme oppi får å poffe litt rundt Takk får tipset begynner neste mnd bare få inn litt $$ å bestille no deler
Ole318IS Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Tok et lite bilde når jeg kom på jobb idag Foringer å div andre deler kommer mandag eller tirsdag Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå