Bunnpakning Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 BMW NB! Bilen selges i ikke-kjørbar stand, og toppen på motoren er demontert. Bilia Strømstad har kontrollert motoren, og konstatert at blokken er 0,15mm skjev og toppen er 0,30 skjev. Dette som en følge av at bilen er kjørt med ødelagt toppakning over tid. Verkstedet mente at jeg egentlig trengte en ny motor, men jeg velger å selge den til andre som ønsker et slikt prosjekt. De kunne også montere ny toppakning og sette motoren sammen igjen, men dette kostet der ca. 10.000, og man ville da ifølge verkstedet få nye feil med motoren etterhvert. Før jeg fikk avdekket at motoren var ødelagt har jeg byttet toppakning, veivakselsensor, skinner, kjede, vanoser osv. Motor til side: bilen er meget pen, og ble uken før jeg fikk konstatert at motoren var ødelagt EU-godkjent (september 2013). Det er helt nye skiver og klosser bak. Flott interiør (noe slitasje på førersetet), og bilen er (var) meget god å kjøre. Selges til høystbydende over 35000, og bilen må naturlig nok hentes på stedet. Kvitteringer fra verksteder sendes på forespørsel. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44103657
Bunnpakning Skrevet September 20, 2013 Forfatter Skrevet September 20, 2013 Bilen selges selvsagt uten heftelser (ordner opp i slikt nå). Jeg har mer i lån på den enn den er verdt nå, for å si det sånn...
e30_joakim Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Dette var da synd... Du vil ikke prøve å få byttet motor da og selge når den går ?
Bunnpakning Skrevet September 20, 2013 Forfatter Skrevet September 20, 2013 Jeg vurderte det, men har ikke muligheter til å gjøre noe slikt selv, så da blir det egentlig greiest å overlate det til andre... Den er nå solgt for 35.000 eks omreg., så da blir jeg i alle fall kvitt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå