exema Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Da er tiden inne for å selge bilen min pga ny bil i tankene!Bilen er en 2002 modell 320D Touring med 187k på telleren.manuell så klart.Interiøret i bilen er svart del skinn med alulister. Interiøret er relativt pent vil jeg si:)Har nylig byttet turbo! kvittering på 17.000 pga dette medfølger Utvendig syntes det såklart at bilen ikke er ny, Fordelen er at det er ekstremt lite rust, ettersom jeg tok det som var for noen mnd siden. steinsprut, småriper osv finnes som forventet på en brukt bil.Gs felger i 8,5 19 og 9,5 19 med billigdekk med bra med mønster.17" alufelger på vinter med falken dekk med godt med mønster.Har også Coilovers til bilen nye i eske som ikke er montert enda, dette kan følge med om ønskelig mot litt tillegg i prisen.Høyttalere foran er byttet ut med Alpine R. Har en billig forsterker til disse.Spilleren er også byttet ut med En alpine spiller av god kvalitet med alt du trenger! DAB, usb, aux, bluetooth osv.Orginalspiller og høytalere følger med.Når det kommer til prisen så tenkt jeg meg 79.000, men dette kan diskuteres da jeg skal kjøpe ny bil så fort som mulig!Her er utstyrsliste for de som måtte ønske det:)Type 320D (EUR)E series E46 (3FL)Series 3Type TOURSteering LLDoors 5Engine M47DO1Displacement 2.00Power 110Drive HECKTransmission MECHColour ORIENTBLAU METALLIC (317)Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINEN/ANTHRAZIT (E4AT)Prod.date 2001-11-20Close OptionsCodeDescription (interface)Description (EPC)S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability controlS226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settingsS249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheelS255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheelS320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model letteringS321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle colorS386A DACHRELING Roof railingS428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kitS441A RAUCHERPAKET Smoker packageS481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seatS494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passengerS534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioningS550A BORDCOMPUTER On-board computerS650A CD-LAUFWERK CD playerS661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)CodeDescription (interface)Description (EPC)S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lightsL801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANYS863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory EuropeS879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature GermanS915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coatSå over til de bildene jeg har nå, flere skaffes om ønskelig:)
exema Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Bumper denne, og reduserer prisen da jeg trenger å få solgt den, helst i går:P setter prisen til 79.000! Kan gå ned enda mer uten coilovers, anlegg, felger osv! Bare å komme med bud, alle bud blir vurdert! eventuelt komme med innspill på prisen:)!
exema Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 Har nå byttet turbo på bilen, og har kvittering på 17.000 liggende etter dette! Bilen har nå passert 190.000, men veldig god å fin å kjøre!Hadde tenkt å dumpe prisen, men pga turbobytte ligger den fortsatt ute til 79.000! Kan diskuteres vet hurtig avgjørelse, da jeg har ny bil i siktet:)Kan også treffes på 97691472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå