500hk Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Hei. Bmw e46 stasj 2002 prod 17/01-02 Lurer på hvordan jeg finner ut vilken navi jeg har? Ganske sikker på jeg ikke har mk4med dvd, men vil gjerne ha det. Har også en blaupunkt pnp forsterker, men hvordan får jeg dette til og virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500hk Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Bare å søke på Google med bilder ( bmw mk navi)så finner du fort den som er maken til din egen.Koble orginal navi til en ekstern forsterker krever en del peiling å bilstereo ,søk på forumet og les. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500hk Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Fant ut jeg har mk3, så lurer på om jeg kan sette inn mk4 gps dvd spilleren uten formye kobbling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Går fint det men du må demontere en del moduler for å komme til antenneledningen som skal sitte rett i mk4 spilleren,på mk3 sitter den i en egen modul bak forsterkeren.Anbefaler også å skifte til widescreen skjermen som passer rett inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500hk Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Widescreen? Sjermen som er i bilen er stor da. 16:9 eller hva det heter. Er det en anen sjerm du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Neida da har du rett skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå