asv Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Da inviterer jeg nok en gang alle sammen til å dele bildene de tok under høsttreffet. Godt oppmøte til tross for så-som-så vær og temperaturer! Jeg testa litt nytt utstyr, så bildene ble jo der etter men men http://s132.photobucket.com/user/adivas ... WCCN210913 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 var bra oppmøte ja, og ble jo tålelig greit vær igrunn? tok ikke så mye bilder dessverre, og måtte dra før autoslalomen var ferdig! håper noen legger ut bilde av Jås i 635en type piruetter det har jeg ikke sett med en 6 serie siden 80 tallet he he litt bilder hadde jeg visst denne fikk min stemme! peeen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 har en liten film av noen av bilene som var med på kjeglekjøring. er ikke akuratt flink og filme eller redigere men håper noen får glede av den isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Tøff film!.. hadde en piruett som var bedre en den på filmen,men plagdes veldig med enhjulstrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Tøff film!.. hadde en piruett som var bedre en den på filmen,men plagdes veldig med enhjulstrekk... Tror jeg har 1 film til av deg. om du vil kan jeg laste den opp også om ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Tøff film!.. hadde en piruett som var bedre en den på filmen,men plagdes veldig med enhjulstrekk... Tror jeg har 1 film til av deg. om du vil kan jeg laste den opp også om ønskelig Bare å laste opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 der vettu, håper det var du som var i bil nummer 2 også med bondhus bil så regnet jeg bare med det. Noen som vet hvordan det gikk med den siste bilen i klippet ? var et godt dunk inn i siden der, ser det ikke så godt på videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Mere bilder folkens Frisk kjøring, Jås Du bør vurdere slicks og sperre til neste sesong på 6`ern ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 der vettu, håper det var du som var i bil nummer 2 også med bondhus bil så regnet jeg bare med det. Noen som vet hvordan det gikk med den siste bilen i klippet ? var et godt dunk inn i siden der, ser det ikke så godt på videoen. Hehe,stemmer... Mere bilder folkens Frisk kjøring, Jås Du bør vurdere slicks og sperre til neste sesong på 6`ern ;D Jaaaa,sleit med 1-hjulstrekk gitt.. Men,fikk jo ok tid faktisk.. Gikk greit med e30'en, tok en felg ganske greit,men billig det da i forhold til alternativet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 super reklame det er jo opplært hos deg selv Håper han som tok med GoPro legger ut en film i løpet av helgen, han filmet mye. så kommer sikkert en video om ikke så lenge vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 super reklame det er jo opplært hos deg selv Håper han som tok med GoPro legger ut en film i løpet av helgen, han filmet mye. så kommer sikkert en video om ikke så lenge vil jeg tro. Han hadde ikke noen pc til å klippe sammen film med for tiden sa han.. "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 super reklame det er jo opplært hos deg selv Håper han som tok med GoPro legger ut en film i løpet av helgen, han filmet mye. så kommer sikkert en video om ikke så lenge vil jeg tro. Han hadde ikke noen pc til å klippe sammen film med for tiden sa han.. "/ ah det er jo kjempe synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Håper det kommer flere bilder og film:) gikk glipp av treffet i år igjen pga jobb:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Du har vell ikke tilfeldigvis film av meg med blå 1.serie vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Om noen har bilder av min hvite E30 sedan så send gjerne på PM eller legg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå