Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var bra oppmøte ja, og ble jo tålelig greit vær igrunn?

tok ikke så mye bilder dessverre, og måtte dra før autoslalomen var ferdig! :-(

håper noen legger ut bilde av Jås i 635en type piruetter :-) det har jeg ikke sett med en 6 serie siden 80 tallet :-) he he

litt bilder hadde jeg visst

denne fikk min stemme! peeen! :-)

jrnh8cxdxmmte6qyzk3z.jpg

f8b13i8ufalpa9bypbiz.jpg

mei7dczsr62x5i315mut.jpg

Skrevet

har en liten film av noen av bilene som var med på kjeglekjøring. er ikke akuratt flink og filme eller redigere men håper noen får glede av den isåfall :)

Skrevet
Tøff film!..:) hadde en piruett som var bedre en den på filmen,men plagdes veldig med enhjulstrekk...;)

Tror jeg har 1 film til av deg. om du vil kan jeg laste den opp også om ønskelig :)

Skrevet
Tøff film!..:) hadde en piruett som var bedre en den på filmen,men plagdes veldig med enhjulstrekk...;)

Tror jeg har 1 film til av deg. om du vil kan jeg laste den opp også om ønskelig :)

Bare å laste opp...:)

Skrevet

der vettu, håper det var du som var i bil nummer 2 også med bondhus bil så regnet jeg bare med det. Noen som vet hvordan det gikk med den siste bilen i klippet ? var et godt dunk inn i siden der, ser det ikke så godt på videoen.

Skrevet

der vettu, håper det var du som var i bil nummer 2 også med bondhus bil så regnet jeg bare med det. Noen som vet hvordan det gikk med den siste bilen i klippet ? var et godt dunk inn i siden der, ser det ikke så godt på videoen.

Hehe,stemmer...;)

Mere bilder folkens :D

Frisk kjøring, Jås ;) Du bør vurdere slicks og sperre til neste sesong på 6`ern ;D ;)

Jaaaa,sleit med 1-hjulstrekk gitt..;)

Men,fikk jo ok tid faktisk..:)

Gikk greit med e30'en, tok en felg ganske greit,men billig det da i forhold til alternativet...;)

Skrevet

super reklame det 8) er jo opplært hos deg selv :applause: Håper han som tok med GoPro legger ut en film i løpet av helgen, han filmet mye. så kommer sikkert en video om ikke så lenge vil jeg tro.

Skrevet
super reklame det 8) er jo opplært hos deg selv :applause: Håper han som tok med GoPro legger ut en film i løpet av helgen, han filmet mye. så kommer sikkert en video om ikke så lenge vil jeg tro.

Han hadde ikke noen pc til å klippe sammen film med for tiden sa han.. "/

Skrevet

Han hadde ikke noen pc til å klippe sammen film med for tiden sa han.. "/

ah det er jo kjempe synd :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...