Gå til innhold

325 taklaus (cab)

///M Daniel
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, eg velger og selja videre dinna taklause gamle 3 serien, begrunna tapt interesse for gammal 3 serie, og eit nytt prosjekt i hus. Så har rett og slett ikkje tid te dinna bilen!

Kort og gale: Knallkjekk og kjøra og forholdsvis enkel å skru på ;)) men da vett vel dåke bimmersar godt fra før av :)

Bilen er ein 87 mod.

Karosseriet har rulla 260k og motor ca 140-150k

Karosseriet er i forholdsvis grei stand, me nåken små bulkar (spesielt Panser med sine 3-4 småbulkar) (og baklukå, så noken har brukt som dansegolv på eit diskotek...)

Forholdsvis lite rust. Litt i kanalane og litt på baklukå og øve lyktene. Fann også noko i golvet, men det vil mest sannsynligt bli tatt før salg.

Bilen er senka og dette er godkjent i vognkortet, men BT ville gjera seg jævla vansklige og meinte at siden bilen va godkjent senka i 1997 så kunne det absolutt ikkje vera muligt at det samma senkesettet stod på pr dags dato. (Bilen må inn på visning med anten org. fjærer eller nye senkefjerer med TuV papirer)

Bilen har nett fått ny olja øve alt (bortsett frå diffen)

Ta kontakt på PM for meir info

98810790 (Hvis du ikkje får tak i meg her, så send meg ein pm her på bimmers då eg jobbe på sjøen og har SJELDENT dekning... )

Obs! Ny Kalesje medfølger! 1stk ny orginal framskjerm montert (Ikkje lakkert)

Holder te på Karmøy (Rogaland)

Kun salg og ikkje innbytte då eg har ett nytt pengesluk ståandes!

Og så e da vell nevneverdigt å sei at ein av hovedgrunnane te at an blir solgt e at kjerringå (Som e bmw frelst kvinnfolk) Mislike E30 STERKT. Og meine at da alltid har sitt ut så ein lada og vill alti gjer da... <-- Uenig tho.

ruve01905u3sfbo6lx6o.jpg

eprrn25abfaz130sepwg.jpg

qo2mfya5knfgmlcjc3v0.jpg

gwtpg2cjj9lziif7ml85.jpg

6d6qesb2xr63i5atyyz6.jpg

e4wiv8wa94go0cyb1coq.jpg

e4wiv8wa94go0cyb1coq.jpg

evmua95878hp0p3spt33.jpg

ko1jz90u2enimulbvd94.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...