Pesslaad Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Har ett spm angående ac vifte på e36. Skal denne skru seg på når man trykker på ac knappene i bilen eller er ekstra kjøling til motoren når den blir varm?
Ballder Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Begge deler. Skal starte nå og da ved bruk av ac på varme dager, og skal også slå inn på full speed dersom motor blir unormalt varm.
Pesslaad Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Så nu på kalde kvelder så er det normalt at den ikke skrur seg på når jeg trykker på ac knappen? Henter ac vifta da signaler fra giveran på blokka om den blir unormalt varm, eller er det noen andre givera andre plasser? Hadde en arti greie med 2 kontakter på som hadde med noe tempgreier som jeg trur var ettermontert på slangen der kjølevæsken går ut fra motoren og inn til radiatoren. Fant aldri ut hva den var til, for skjedde ingenting når jeg dro ut kontanktene, og ledningene på disse 2 gikk bort til motorstikket og inn på der. Men har også vært montert turbo på bilen for noen år siden, så hadde noe mistanke at den var brukt forbindelse med turbobygget. Men fant aldri ut og har nettopp fått montert på ac vifta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå