GoldPearl_E30 Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Lufter go'motoren min for salg, da jeg har lyst til å bygge noe nytt Selger da komplett motor og gir, eventuellt me mellomaksling hvis den skal sitte i e30. Motor er totalt overhalt i vinter, helt fra å sende blokk til kontroll av alle sylindere og honing, plana topp/blokk og nyslipte ventiler(vakumtesta tette). Alle lagere, stempelringer og pakninger er nytt.Litt spec på motor:-Smidde CP stempler-SP h-råder-Balansert veiv me vektjusterte sempler/råder-Porta topp-PPF ventilfjærkitt-Justerbare kamdrev(org. M-sport)-Oppgradert oljepumpe (org. BMW motorsport)-Tial 44mm wastagate-PPF 50mm dump-Presicion sc61 turbo-Megasquirt datasprut-Sacs 618 trykkplate og 4puck sinterSitter ennå i bilen, så kan sees og kjennes ennå før d blir vinter Sikkert en del jeg har glemt å skrive, send PM eller ta kontakt på 95166501 for mer info og bilder.Selges for 100000,- pimped@epost.no reagerte på dette 1
GoldPearl_E30 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi ... 0&ref=ads# Link til annonsen på finn, med mer bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå