GoldPearl_E30 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Lufter go'motoren min for salg, da jeg har lyst til å bygge noe nytt Selger da komplett motor og gir, eventuellt me mellomaksling hvis den skal sitte i e30. Motor er totalt overhalt i vinter, helt fra å sende blokk til kontroll av alle sylindere og honing, plana topp/blokk og nyslipte ventiler(vakumtesta tette). Alle lagere, stempelringer og pakninger er nytt.Litt spec på motor:-Smidde CP stempler-SP h-råder-Balansert veiv me vektjusterte sempler/råder-Porta topp-PPF ventilfjærkitt-Justerbare kamdrev(org. M-sport)-Oppgradert oljepumpe (org. BMW motorsport)-Tial 44mm wastagate-PPF 50mm dump-Presicion sc61 turbo-Megasquirt datasprut-Sacs 618 trykkplate og 4puck sinterSitter ennå i bilen, så kan sees og kjennes ennå før d blir vinter Sikkert en del jeg har glemt å skrive, send PM eller ta kontakt på 95166501 for mer info og bilder.Selges for 100000,- pimped@epost.no reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi ... 0&ref=ads# Link til annonsen på finn, med mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hoppsann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Hei, har du solgt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå