bayern86 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Som topic sier. Er jeg på utkikk etter m50b25 innsug å sette på 2.8 motoren min. noen som har et ferdig modifisert eller vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snadderloff Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Hei, jeg gjorde dette i vinter med min 528i og det anbefales på det sterkeste! du kjøper rett og slett bare et kit, jeg kjøpte et dyrt et, finner det ikke i farten nå (bare google litt så finner du det sikkert) men det var 90% bolt on, du må bøye festene til innsuge og fuel railen et lite granne, og topplokk ventilatoren blir hengene litt på skakka + servo ekspansjons tanken må forhøyes et lite granne. det høres værre ut en det det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snadderloff Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 http://www.turnermotorsport.com/p-1965- ... 52s52.aspx kittet jeg brukte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå