Homeyard Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Hei! Har en e46 sedan med forferdelig slitte lykteglass... Så vurderer da kjøp av nye lykter, har lyst på nye lykter med linse! Men da sliter jeg med at det er angel eyes som er støpt fast i lykta. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i linse lykter uten angel eyes eller der jeg kan bytte angel eyes? skal helst ikke koste en formue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Har du facelift. Eg har eit sett depo lykter til facelift med AE til salgs. Lyktene har xenon, men er tilpasset for bil uten xenon originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Homeyard Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Har du facelift. Eg har eit sett depo lykter til facelift med AE til salgs. Lyktene har xenon, men er tilpasset for bil uten xenon originalt. Ja, har facelift! uten xenon.. Men er det mulig å bytte ut angel eysa eller er dei støypt i lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 kjøp nye lykteglass og pakninger så har du knall fine lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå