Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nå funnet ut at det mest sansynlig ikke går ann å programere us-blink på min e46. Derfor tenkte jeg å få tak i en sånn modul som fikser dette. (veit jeg bare kan nappe ut parkpærene, men er interessert i å ha begge deler)

Har funnet denne : http://www.megalys.no/products/usa-blinklys

Meen burde vel gå ann å få bestilt dette fra ebay eller andre sider for en litt billigere penge? :) noen som har noen erfaringer?

På forhånd takk for hjelp

Mvh Knut

Skrevet

Du kan koble en Ledning fra + på parklyset vidre inn til + til Blinklyset, Tror det kreves dobbelt virkene Blinklys pære, men litt usikker.. Har ikke fått gjordt dette på bilen min enda :D

Skrevet

Det er to måter å få US-blinklys på E46.

Den ene måten er som hao sier, at du setter i LED-pærer eller fjerner parklyspærene. Da får du en pærefeil i dashbordet og bilen reagerer med å bruke blinklysene som markeringslys. Ligger vel inn som en reserveløsning :P

Den andre måten er slik jeg gjorde det. Du kjøper deg en BMW scanner 1.4.0 på ebay og programmerer inn US-blinklys... Tror man skal huke av for "US driving lights" eller noe sånt, men det er bare å prøve seg fram :)

Husk å ta bilde av pc-skjermen før du starter med programmeringen, slik at du kan gå tilbake til det orginale hvis noe går galt.

Skrevet

E46dieselracing: Har prøvd med BMW scanner og går ikke å få programmert no us blink der gitt :/ ikke på min modell hvertfall :(

Steinhar: Ja, den der kan vel funke :)

Men ett spørsmål til, kommer ikke til å skade noe av elektronikken i bilen hvis jeg kobler til en sånn modul ? :)

Skrevet
E46dieselracing: Har prøvd med BMW scanner og går ikke å få programmert no us blink der gitt :/ ikke på min modell hvertfall :(

Men ett spørsmål til, kommer ikke til å skade noe av elektronikken i bilen hvis jeg kobler til en sånn modul ? :)

Okei, mulig det er bare en option på facelift med US driving lights?

Skal vel gå greit med en slik modul, kan ikke se for meg at noe blir ødelagt med mindre du gjør noe feil :)

Skrevet

Jeg har den som jeg linka til.

Og nei, den skader ikke noe :)

• 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...