knut811 Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Hei. Har nå funnet ut at det mest sansynlig ikke går ann å programere us-blink på min e46. Derfor tenkte jeg å få tak i en sånn modul som fikser dette. (veit jeg bare kan nappe ut parkpærene, men er interessert i å ha begge deler) Har funnet denne : http://www.megalys.no/products/usa-blinklys Meen burde vel gå ann å få bestilt dette fra ebay eller andre sider for en litt billigere penge? noen som har noen erfaringer? På forhånd takk for hjelp Mvh Knut
hao Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Du kan også sette i vanlige LED pærer i parklysa
Eriksen933 Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Du kan koble en Ledning fra + på parklyset vidre inn til + til Blinklyset, Tror det kreves dobbelt virkene Blinklys pære, men litt usikker.. Har ikke fått gjordt dette på bilen min enda
rimol1993 Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Det er to måter å få US-blinklys på E46. Den ene måten er som hao sier, at du setter i LED-pærer eller fjerner parklyspærene. Da får du en pærefeil i dashbordet og bilen reagerer med å bruke blinklysene som markeringslys. Ligger vel inn som en reserveløsning Den andre måten er slik jeg gjorde det. Du kjøper deg en BMW scanner 1.4.0 på ebay og programmerer inn US-blinklys... Tror man skal huke av for "US driving lights" eller noe sånt, men det er bare å prøve seg fram Husk å ta bilde av pc-skjermen før du starter med programmeringen, slik at du kan gå tilbake til det orginale hvis noe går galt.
Steinhar Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 http://www.ebay.com/itm/US-Standlicht-B ... 27d088d988
knut811 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 E46dieselracing: Har prøvd med BMW scanner og går ikke å få programmert no us blink der gitt :/ ikke på min modell hvertfall Steinhar: Ja, den der kan vel funke Men ett spørsmål til, kommer ikke til å skade noe av elektronikken i bilen hvis jeg kobler til en sånn modul ?
rimol1993 Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 E46dieselracing: Har prøvd med BMW scanner og går ikke å få programmert no us blink der gitt :/ ikke på min modell hvertfall Steinhar: Ja, den der kan vel funke Men ett spørsmål til, kommer ikke til å skade noe av elektronikken i bilen hvis jeg kobler til en sånn modul ? Okei, mulig det er bare en option på facelift med US driving lights? Skal vel gå greit med en slik modul, kan ikke se for meg at noe blir ødelagt med mindre du gjør noe feil
Steinhar Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 E46dieselracing: Har prøvd med BMW scanner og går ikke å få programmert no us blink der gitt :/ ikke på min modell hvertfall Steinhar: Ja, den der kan vel funke Men ett spørsmål til, kommer ikke til å skade noe av elektronikken i bilen hvis jeg kobler til en sånn modul ? Jeg har den som jeg linka til. Og nei, den skader ikke noe
e30_joakim Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 ta ut kontakten til parkpærene , da lyser blinklysa også funker det å bruke blinklyset , værtfall på min 04 modell meeeeen , feil i dashen på at de har røket ...
Steinhar Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Ja og du blir uten både parklys og us lys når du slår på kjørelys
Joachim Harstad Haaland Skrevet August 29, 2014 Skrevet August 29, 2014 http://www.ebay.com/itm/US-Standlicht-B ... 27d088d988 når du bestile her, bestilte du 1 eller 2? og hvordan var det med oppkobling?
Steinhar Skrevet August 30, 2014 Skrevet August 30, 2014 Bestilte en, brukte strømtyv, 4kr på biltema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå