Molo1993 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Heisann. Har hatt litt problemer med vinduene på coupen, og har nå endelig funnet ut hva det er, den lille bryteren som sitter i låsefestet elns i dørkarmen mangler på passasjersiden, så regner med det er derfor den knoter på sentrallåsen, og at det er derfor den ikke lukker opp og igjen den lille glippe i ruta når jeg åpner og lukker døra, bruke knappen innvendig etter at døren er lukket for at vinduet skal være lukket. Er det noen her som vet om jeg kan bruke dette festet fra sedan/ touring? Og om noen har gjort dette tidligere, og kan forklare hvordan det gjøres, så hadde det vært topp! Eventuelt om noen veit hva som må gjøres, om det er en kobling inne i dette festet eller om jeg må dra kabel innvendig i karosseriet helt til pluggen. Ganske ny på denne nye versjonen av forumet, men legger ved bilde som vedlegg. Det er bryteren inne i den delen på bildet det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Molo1993 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Har funnet ut at delenr på den delen fra de to typene er like, så da regner jeg med det går overens. Men jeg lurer fremdeles på om noen veit om dette er en komplisert jobb eller ikke? Har googlet litt rundt, men forstår ikke alt som står på Engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 bryteren som styrer vinduene sitter vel på låsekassa ?har samme problem å skal til å begynne på dette imorra.låsekassa kan kun hentes fra andre e36 couper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå