Gå til innhold

Kompressor i bilen & forsikring & biltilsynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere her, når en trimmer bilen så pass mye at en kan enkelt se det? 

Visning på biltilsynet? 

Og leste igjennom forsikrings papirene og der sto det selvfølgelig at forsikringen gjelder ikke om bilen er trimmet.... 

Enklere på min gamle Audi RS4 som har turboer ifra før, der trimmet jeg bilen min med tilsvarende RS6 turboer og tilsvarende dyser, filter osv. Dette var ikke synlig for turboene er så og si like RS4 turboer. 

Har en kompressor kan en alltids kappe beltet, men det er ikke alltid like lett. 

Skrevet

Kappe belte??

Om du mener reima driver denne også som regel vannpumpe, dynamo osv.. Ser uansett ikke grunnen for å kappe den.

Nei, biltilsynet bør man holde seg unna.

Går vel sikkert å godkjenne men ser det er mange med presse som ikke har kommet i mål med med den jobben.

Hadde 2-3 ganger folk med vest under panseret på min e46 uten at dem så pressa, men saken er nok noe helt annet om man f eks kjører på noen og det blir tatt en kontroll av bil etterpå.

Jeg for min del kjører uten å tenke så mye over det, godkjent eller ei...

Skrevet

går vell i teorien an og bygge den om den en i samme klasse med større motor og da også bytte bremser og det som følger med.

men må sikkert vise bremsepapirer og en haug med andre ting og så det letteste er vell og ikke tenke for mye på det og heller følge med hvor du kjører ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...