KillerFly Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Holder på å bygge om ifra 520 til 528. Så holder jeg på med å flytte over en del ting til 2.8 motoren. Og da kom jeg over denne. Lurte på hva den hva til? Om den hva til noe viktig eller bare til å fjerne?
Julianv Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Det er såvidt jeg kan se vakuumboksen til eksosflappen.. Du har en ventil i bakpotten pga støykrav i Tyskland. Kan fint blendes..
KillerFly Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Det er såvidt jeg kan se vakuumboksen til eksosflappen.. Du har en ventil i bakpotten pga støykrav i Tyskland. Kan fint blendes.. Oki. Glimrende. Er det denne som har vert koblet til denne slangen på innsuget?
KillerFly Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Eller skal den slangen på noe annet?
Julianv Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Du spørr godt.. hehe. På min var boksen allerede festet på motor, med slange fra motor ferdig montert. Så jeg bare tok en slangestuss på i andre enden og blendet den.
KillerFly Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Hehe. Men da tror jeg bare lar slangen henge og setter en tapp i enden på den. Så får jeg heller ta tappen ut igjenn hvis jeg finner ut hvor den skal. Hehe. Du spørr godt.. hehe. På min var boksen allerede festet på motor, med slange fra motor ferdig montert. Så jeg bare tok en slangestuss på i andre enden og blendet den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå