Djwik Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 ønsker å få tak i en e39 delebilhelst komplett bilrust har ingen betydningfeil osv.. har heller ingen betydningnorsk eller utenlandsk bil spiller ingen rollekan hente med hengerkjøper hele bilen(skrur ikke av deler på stedet) send pm
Sadek Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Jeg har en E39 540ia i deler om du er interessert?
Djwik Skrevet September 27, 2013 Forfatter Skrevet September 27, 2013 Jeg har en E39 540ia i deler om du er interessert? hva skal du ha for hele bilen evt hvor mye er det igjen på bilen
Sadek Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Jeg selger alt utenom ramma. Jeg har nesten absolutt alt. Jeg har hvertfall alt man trenger til å bygge om en bil. Litt over 10000kr kanskje.
Djwik Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Jeg selger alt utenom ramma. Jeg har nesten absolutt alt. Jeg har hvertfall alt man trenger til å bygge om en bil. Litt over 10000kr kanskje. blir litt i dyreste laget også kjøper jeg kun hel bil
NSR Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 ønsker å få tak i en e39 delebil helst komplett bil rust har ingen betydning feil osv.. har heller ingen betydning norsk eller utenlandsk bil spiller ingen rolle kan hente med henger kjøper hele bilen(skrur ikke av deler på stedet) send pm Hvilke deler er det du trenger? Kan evt skru av for deg
Djwik Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 ønsker å få tak i en e39 delebil helst komplett bil rust har ingen betydning feil osv.. har heller ingen betydning norsk eller utenlandsk bil spiller ingen rolle kan hente med henger kjøper hele bilen(skrur ikke av deler på stedet) send pm Hvilke deler er det du trenger? Kan evt skru av for deg ikke helt sikker på hva jeg trenger det som er greia derfor jeg er ute etter hel delebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå