pitmann Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Noen som har erfaring med å montere sensormatte simulator på passasjersete foran på en E61 når airbaglampa lyser pga at sensormatta er deffekt? Det er en 2004 mod. Simulatoren til sensormatta i sete skulle være greit. Det er plugg &play. Har kjøpt simulatorer fra Airbag24 i Tyskland. Det står noe på deres hjemmeside om at hvis bilen har sete belte varsler, det er vel lys eller/og lyd varsling hvis man sitter i sete og ikke bruker belte, så må man i tillegg montere en simulator for dette. Hva med automatisk setebeltestrammer? Takknemlig for svar!
Ynot Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Noen som har erfaring med å montere sensormatte simulator på passasjersete foran på en E61 når airbaglampa lyser pga at sensormatta er deffekt? Det er en 2004 mod. Simulatoren til sensormatta i sete skulle være greit. Det er plugg &play. Har kjøpt simulatorer fra Airbag24 i Tyskland. Det står noe på deres hjemmeside om at hvis bilen har sete belte varsler, det er vel lys eller/og lyd varsling hvis man sitter i sete og ikke bruker belte, så må man i tillegg montere en simulator for dette. Hva med automatisk setebeltestrammer? Takknemlig for svar! Har testet dette, og du må evt ha en slik fjerning ja! hvis ikke går beltealarmen med det samme men du må også fjerne selve feilmelding på sensoren. hvis ikke vil du få opp samme meldingen uansett jeg skal gjøre dette igjen når jeg får min scanner i posten, og har kjøpt meg en slik sak som man bare setter i belteholderen jeg da.
Ynot Skrevet Oktober 26, 2013 Skrevet Oktober 26, 2013 Har testet dette, og du må evt ha en slik fjerning ja! hvis ikke går beltealarmen med det samme men du må også fjerne selve feilmelding på sensoren. hvis ikke vil du få opp samme meldingen uansett jeg skal gjøre dette igjen når jeg får min scanner i posten, og har kjøpt meg en slik sak som man bare setter i belteholderen jeg da. kunne ikke slette den feilmeldingen med innkjøpt scanner dessverre men har hatt bilen på eu nå og tok samtidigt diagnose/scanning og fikk slette det som var av feilkoder/gamle og nye. ble iallefall kvitt airbag lyset og varslingen etter dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå