sjurfn Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 selger min e30 da den bare står å samler støv.. var eu godkjent ut mai i år å står nå uten skilt da eg av skilta den før nyttår ifjor.. har igrunnen kjørt bilen veldi lite, har ikkje hatt bruk for den da eg har hatt annen bil og.. har kjørt den litt å virker kvikk til 2l med automat å vere, har ikkje sett mange med aut av desse så virker som de er litt sjeldent og.. ble sagt de sto div polyforinger i understellet på denne da eg kjøpte den, er senke sett på bilen som sikkert er litt kappa frame da bilen er litt lav, følger med enda et sett med fjærer også, har også grøftelys som følger med.. bilen har skivebremser bak og.. muligens sperre diff da den drar på begge med pådrag.. bilen er er ikkje så fin i lakken da klar lakken har flasset litt her og der, den har også diverse overflate rust rundt om.. ser ut til å ikkje vere noe alvorli men bare i overflaten så virker som de er fullt muli å redde de med å pusse ned å få grunna å lakka, har litt luft å kjølesystemet også som eg ikkje har fått helt vekk, men går fint an å bruke/ kjøre den.. intriøre ser ganske greit ut, har den slitasjen midt på fører stolen selgest som et lite vinterprosjekt, selgest høgst bydande over 10000kr.. pris kan diskutrast ved rask handel / bud tlf 90625376 bilen står i ørsta, møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Det lure ej også på, solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå