Kobar Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Hva er di mest vanlige feilene når bagasjerommet på E39 fylles med vann? Jeg kjøpte meg en E39 -97mod sedan i går, og reservehjulbrønnen er nesten helt full av vann..
Hemidog Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Penga mine går til baklyktene, pakningene.....
Ynot Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Hva er di mest vanlige feilene når bagasjerommet på E39 fylles med vann? Jeg kjøpte meg en E39 -97mod sedan i går, og reservehjulbrønnen er nesten helt full av vann.. Hadde akkurat det samme på min, der var det kommet en sprekk i baklyktene, så de fyllte seg med vann og rant inn og ned i reservehjulsbrønnen.. det er fort gjort å sjekke da.
kabeldeigen Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Kan også være at batterifestet er knekt i sveisen, kan oppstå hull under bilen...
Kobar Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Baklyktene er ettermonterte Hella lykter og har stått på bilen i 13år, men skal skru dem ut og sjekke pakningene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå