Stian Mathisen Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Noen som vet hvor denne ISO kontakten som skal være bak i e39 befinner seg. Finner mange ledninger til CD skifter,forsterker og gps rom men ingen til styreenheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Ingen som vet hvor denne kan finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Fant den. Men da jeg har original forsterker, må jeg koble på remote kabelen? Noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Hmm.. Hva skal du ha i bilen da? Uoriginal cd spiller eller forsterker? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Det var snakk om en dynavin spiller. Men tror jeg har dåp å da går det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 er det snakk om at du skal ha inn dynavinen så må du ha ganske mye kabler til det.. hørt at det er mye slit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Ja det skjønner jeg. Så det venter jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå