leif harald Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 SMG pumpe SMG hjerne til girkasse SMG elnett til girkasse SMG kasse, komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Jeg har smg hjerne å selge og smg girkasse nett og bytte mot manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Ikke så lett å forstå når du ikke bruker komma og punktom. Men smg kasser skaffer jeg selv, til under 5000,- så blir uaktuelt å bytte jevnt i manuell. Men om du har smg pumpe, rør, girkasse, hjerne, elnett, girspak osv så kan d være aktuelt me et bytte. Har du alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ikke så lett å forstå når du ikke bruker komma og punktom. Men smg kasser skaffer jeg selv, til under 5000,- så blir uaktuelt å bytte jevnt i manuell. Men om du har smg pumpe, rør, girkasse, hjerne, elnett, girspak osv så kan d være aktuelt me et bytte. Har du alt dette? Jeg har noe av det du ønsker å kjøpe. Dvs: smg hjerne, fra 03 Uk bil. Den ønsker jeg å selge. Så har jeg smg gir kasse el nett. Dette ønsker jeg å bytte mot et som kommer fra bil med manuel. Dvs ikke salg, kun bytte. Bud på smg hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Ok, men da blir det ikke aktuelt. Manuell kasse er vert mye mer en de delene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 tror det er elnettet M3 Yngve mener. ikke selve girkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Du ønsker å kjøpe dette, heller ?? "SMG pumpe SMG hjerne til girkasse SMG elnett til girkasse SMG kasse, komplett" Jeg har hjerne til gir kassa fra SMG bil, er det ikke det du ønsker å kjøpe da ?? Da ønsker jeg bud på den !! Så har jeg også, et smg gir kasse nett. Det ønskes byttes mot manuelt gir kasse el nett. Ikke noe kasse osv, kun el nett mot el nett. Ikke salg, kun bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Gi meg pris på de delene du skal Selge, som du har til smg så skal jeg tenke på det. Er det bra pris så tar jeg de. Ingen problem å bytte elnett i elnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Trenger f1 gir bryterene med ledning som hører til rattet også om noen har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå