djon9 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Noen som har en e30 m3 vinge til salgs? eller vet om hvor de selger en grei kopi som ikke koster 1 milliard? Skulle helst hatt med "flapp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Jeg har en som må limes litt. Glassfiber, helt likt org, uten leppe. 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djon9 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Jeg har en som må limes litt. Glassfiber, helt likt org, uten leppe. 1000 kr Er det noe mulighet for å kunne sette på flapp? Eller er den helt plan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Er helt lik org sport evo vinge, så fester og utsparing til vinge. Men tror det var en som sa han skulle ha den. Gir beskjed om den ikke blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Jeg kjøpte denne av yngve, men fikk samtidig ta i en til, i bedre stand. Så jeg har denne som yngve hadde, og et småskadet bag.lokk til e30 m3, om noen trenger. sent by me, with Tapatalk 2 now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå