Blyfri Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Jeg har gått til innkjøp av en 1988 E34 525 som prosjektbil, og siden jeg hadde en 1989 E34 525 stående allerede begynner det nå å bli litt mye deler stående.Tenkte jeg ville høre om det var noe interesse for diverse her, bilene står 40 min hjemmeifra så er ikke så lett å bare svinge innom for å sjekke ting, så derefår ha litt tålmodighet med meg:PProsjektet er en turbokonvertering, under arbeid, så det er fortsatt en del jeg ikke tørr å selge før jeg er sikker på at jeg ikke trenger det selv!Så da begynner jeg ganske enkelt med:Skiver og calipere med klosser og klave fremme ifra en 89 modell 525 (orginale brukte)Skiver og calipere med klosser og klave bak ifra en 89 modell 535 (orginale brukte, mener de er like som på 525?)Komplett bakstilling (diff, travers, bremser + div) ifra en 88 modell 525 (ikke diffbrems)Getrag 260 kasse fra 88 mod 525, noe jeg fikk med, fått beskjed om at "1. gir er gåent". mer vet ikke jeg, men ikke sikkert dette er noe å ha for noen lenger (eller kanskje mtp deler el)?Panser med hjemmelagde "lufte-ventiler" type meget harry, og smalfront grill i LuxorbeigeStabilisatorstag bak fra 89 mod 535Strøkent MOMO-ratt m alt som skal til for å bruke på E34 Slitent MOMO-pedalsett fra manuell E34Fordelingskasse og girkasse ifra 92 E34 525ix touring, girkassen er i skjønneste orden. På fordelingskassen er taggene på splein fram mot framakslingen slitt bort, men om man sveiser fast drivakslingen så skal den fungere som før.Har også fullt sett gule Koni-dempere og senkefjærer fra 88 mod 525, men der har jeg ikke fått demontert alt så de kommer etter hvert.Har også to topper lignende, en med knekt vippearm og en med sprekk, så må nok plukke litt deler fra en av dem før jeg tørr å slippe de, men skal gå ann å få til en komplett en.Hjemmelaget bensin-catchtank og en del mer slik "universal-saker" kommer etter hver når jeg får litt system i sakene.Ang pris er jeg litt usikker på hva dette kan være verdt!Er på jakt etter stabilisatorstag fremme ifra e34 M5 og evnt. klaver framme fra 3.6l M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå