Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har da kjøpt inn Sportsskinn nå, og montert stolene framme, er sinnsykt deilig å sitte i :D 

Men selfølgelig var de fra en bil med nedfellbare bakseter så festene passet ikke bak så må lage til noe lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske digg å sitte i de stolene ja :) Er vell samme som jeg har i min 530d,

 

Er ikke helt på linje med e60 comfort stoler da :P men er bra :)

hmm ja godt mulig :) når du vinkler de greit så sitter du godt :D 

 

Tviler ikke, aldri prøvd å sitte i comfort stoler i e60 såe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lett å få tak i? Har søkt litt rundt etter det selv, men det meste er jo til dual-stage airbag og i denne '97-modellen er det jo single stage.

Ja, derfor eg ikke har det enda :) Du har jo facelift rattet også, tror det er single stage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnseter bak og, endelig komplett interiør!

Har tatt litt tid siden har laget mine egne fester siden dette var i utgangspunktet nedfellbare seter, og jeg har fast rygg i bilen min..

post-72752-0-22304200-1399126253_thumb.j

post-72752-0-86112500-1399126281_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte selfølgelig å stryke på oppkjøringen, det værste som har hendt meg..! kommer aldri til å tilgi meg selv for den ENE feilen jeg gjorde..Faen :( unner ikke selv min værste fiende å stryke på oppkjøring.. :( Skulle ønske sensor kunne se på helheten på kjøringen.. gjorde den feilen på vei tilbake til vegvesenet sikkert fordi eg var så jævlig nervøs for svaret.. kan ikke sette ord på hvordan jeg følte når han sa eg ikke bestod, fikk sjokk, rett og slett.. kunne slått ned sensoren på stedet, er jævlig skuffet over at de kan være så latterlig.. også var det jo på 18 årsdagen og, så kanskje ikke den beste bursdagen i livet min, men men, livet går vell videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte selfølgelig å stryke på oppkjøringen, det værste som har hendt meg..! kommer aldri til å tilgi meg selv for den ENE feilen jeg gjorde..Faen :( unner ikke selv min værste fiende å stryke på oppkjøring.. :( Skulle ønske sensor kunne se på helheten på kjøringen.. gjorde den feilen på vei tilbake til vegvesenet sikkert fordi eg var så jævlig nervøs for svaret.. kan ikke sette ord på hvordan jeg følte når han sa eg ikke bestod, fikk sjokk, rett og slett.. kunne slått ned sensoren på stedet, er jævlig skuffet over at de kan være så latterlig.. også var det jo på 18 årsdagen og, så kanskje ikke den beste bursdagen i livet min, men men, livet går vell videre :)

jævlig kjedelig.. :( har du fått dato på ny oppkjøring då? lang kø? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...