Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

men skal du ha 2din cd spiller så er det endel jobb og koster veldig mye :P Som jeg holder på med nå :P For bak cd spilleren så går det en "kanal" til varmluft og kald luft som går ut i bilen som må kappes og legges en plate der og limes osv :P Er litt jobb :P

Vet ikke om eg er helt med her? Får ikke plass til 16:9 skjermen?? Hadde orginal Business spiller før den eg har nå,. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun på e38 dette er et problem. Holder på med dette selv på min e38. På e39 er det masse plass da jeg monterte dynavin i den. Kjøp deg en dynavin d99 du. Alt annet dobbel din og enkel din ser bare jalla ut spør du meg. Mye finere og fylle hele tomrommet med kopi av den originale 16:9 skjermen ref Dynavin hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun på e38 dette er et problem. Holder på med dette selv på min e38. På e39 er det masse plass da jeg monterte dynavin i den. Kjøp deg en dynavin d99 du. Alt annet dobbel din og enkel din ser bare jalla ut spør du meg. Mye finere og fylle hele tomrommet med kopi av den originale 16:9 skjermen ref Dynavin hehe.

Okei takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun på e38 dette er et problem. Holder på med dette selv på min e38. På e39 er det masse plass da jeg monterte dynavin i den. Kjøp deg en dynavin d99 du. Alt annet dobbel din og enkel din ser bare jalla ut spør du meg. Mye finere og fylle hele tomrommet med kopi av den originale 16:9 skjermen ref Dynavin hehe.

 

 

må si meg helt enig der!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er ikke den noe særlig.. Er mye problemer med de har jeg hørt :S

Da ser en Dynavin mye finere ut :) Og har flere funksjoner for en dynavin har vel android systemet?

Jepp, stemmer det, hørt endel om den, og sett :) men jaja, får se hva det blir til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei uff ikke den! :P

Haha, :P men går nok ikke for den neei, passer ikke i kontakten å då er d litt stress.. Men btw, ska kjøpe meg en Sebring eksospotte nå en av ukene :) fikk den sinnsykt billig! 500kr, og er tilnermet strøken, gleder meg til å få litt mer lyd av seksern!

Og til helgen blir det streetmeet, så kommer vell litt bilder en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbered deg på et fæla bråk når seabring potten har gått noen tusen km, høres ut som en full kråke:p

hm, aldri hørt den før, er det så gale altså? :P er det stygg lyd eller? (var bare litt vrient å forestille seg metaforen din) :D  er jo brukt så har vell gått noen tusen km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...