Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

ja har et par kompiser som har bestilt derfra og de var ganske fornøyde med passformen.

skulle bestille til min bil også men kom litt andre ting som ble prioritert :(

 

Ok, jeg har ifra Parts24.no og den blir byttet ut ved første og beste anledning!! Den er både deformert og passer rimelig dårlig... :( 

 

Du har ikke vurdert og ha på facelift front da Sidelengs96? Ganske clean stil med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har ifra Parts24.no og den blir byttet ut ved første og beste anledning!! Den er både deformert og passer rimelig dårlig... :(

 

Du har ikke vurdert og ha på facelift front da Sidelengs96? Ganske clean stil med det :)

Jo, vurdert det, hvis eg hadde funne en brukt elns, så hadde eg nok kjøpt den. Liker faceliftfronten godt hvis bilen er laav ;) men kjøper nok M front :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har peiling på om det er stress å montere på en Navi skjerm på denne? orginal bmw 16,9 skjerm.. har jo bare en helt ordinær CD spiller så er meget villig til å bytte den ut! :) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=31252914&searchQuery=bmw+16.9 er en slik en, men er en del som selger brukt har eg sett, såå får eg en bra pris kjøper eg :) hvis ikke det er noe problem å montere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du med orginal navi? det er dyrt å bygge stereo hvis du skal ha det :(

Ska bare ha sub i tilleg, som eg har nå :) men hvorfor blir det dyrt, eller hva må gjøres hvis du har peiling på det? Følger nok med kabler ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, usikker nå :))) men hvis eg kjøper en like stor skjerm, bare med ett annet merke, pioneer osv osv, er det mer plugnplay da med tanke på subben? Alle de andre høytalerne er mer eller mindre org vertfall som det eg vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, usikker nå :))) men hvis eg kjøper en like stor skjerm, bare med ett annet merke, pioneer osv osv, er det mer plugnplay da med tanke på subben? Alle de andre høytalerne er mer eller mindre org vertfall som det eg vet

Vil ha en fast skjerm på en måte, vil ikke ha den spillern erg har nå ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vil tro det. jeg må hvertfall ha plug and play forsterker hvis jeg skal ha bedre lyd i tillegg til å bytte ut høytallerne. i tillegg må jeg vel "kutte og lime" noen ledninger hvis jeg skal ha Sub.

hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt andriod spiller eller Pioneer.
du får jo sånne "look alike" spillere som er veldig lik orginale navi pakka.

hadde jeg hadde muligheten ville jeg gjort det sånn.

men jeg kan ikke med tanke på at jeg har Kjørecomputeren og Webasto styringa fra Hoved enheten -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du skal bare ha en vanligspiller så har jeg sånn deksel og da er det med lomme under :P Hvis du liksom skal ha en helt vanlig cdspiller :P
Men man får kjøpt sånn man bare plugger bak der cd spilleren sitter så er det med ledninger til uorginal cd spiller :P Så bytter du spiller så er alt plug and play ;) Jeg gjorde det på min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal du ha 2din cd spiller så er det endel jobb og koster veldig mye :P Som jeg holder på med nå :P For bak cd spilleren så går det en "kanal" til varmluft og kald luft som går ut i bilen som må kappes og legges en plate der og limes osv :P Er litt jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...