hellums Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hei! Vindushviskerne mine gikk på intervall (de stoppet aldri å gå), så jeg skulle sjekke i sikringsboksen om det var noe tull der. Da la jeg merke til at det manglet mange sikringer. Så jeg satte alle sammen i, og da mistet jeg en del funksjoner i instrumentet. Som bla. varsling for tåkelys og grøftelys, speedometeret, turtallet, og den der som viser hvor mye liter jeg bruker pr 100km. Jeg husker selvfølgelig ikke hvordan sikringene sto før, og lurer på om noen har noe tips om hva det kan være? Er lyst i instrumentet. Men står helt stille når jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hva skjer når du tok de sikringene som du byttet, ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xAndree936x Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg kan si at problemet for speedometeret er løst. Værre er det med vinduspusseren. Trur han skulle prøve å skifte rele, men tviler for at det er det som er problemet, men man starter ofte på det billigste alternativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå