Gå til innhold

BMW E30 - EU OK - 316I


MalinThams
 Share

Anbefalte innlegg

finn annonse:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44238489&editAd=true BILDER <-

 

Informasjon
Salgsform Bruktbil til salgs Kjøretøyet står i Norge Kilometer 140 000 km Årsmodell 1989 Karosseri Coupe Variant 316i EU-OK 2015 Avgiftsklasse Personbil Sylindervolum 1,6 l

Sjekk heftelser på df57715
Sjekk tid for neste EU-kontroll

Effekt 99 hk Drivstoff Bensin Girkasse Manuell Hjuldrift Bakhjulsdrift Farge Hvit Interiørfarge grått Antall seter 5 Antall dører 2 Antall eiere 2 Reg. nr. df57715
Beskrivelse

Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Bilen vil selges fort, med overgang til ny bil. NB: Dersom det er stor avstand fra kjøper til der bilen står, går det ann å møtes!!

selger med tungt hjerte min kjære bmw e30! Dette er en veldig lett bil med god fart i, og super bil for de som liker å style bil, og ha en morsom vinter! Den ligger supert på veien og kan ha kjempe høy fart i svinger uten noe problem! Interiøret er nydelig, men førersete er litt slitt.

I bilen er det veldig god lyd, med eller uten at man setter inn anlegg selv! Det er to pioneer høytallere bak og har aldri trengt å sette inn noen nye eller flere høytallere. Det var også en innebygd forsterker foran i bilen.

Bilen er fin i lakken, Det er en bulk i panseret, men denne bulken merka jeg kun første gang jeg polerte den. altså den syntes ikke. Det er flere som har kommet opp til meg å sagt at jeg har en av de kuleste bilene her jeg bor, altså dette er en bil som blir lagt merke til. 

Til tross for at bilen har stått i en kjeller i 8-9 år så starta den som en klokke og gikk rett igjennom eu-kontroll med 0 feil! 

nylig byttet: (1 uke siden)
-bakrute 
-viftereim 
-registerreim 

Ellers er bilen god som gull! Og absolutt verdt å kjøpe for en bmw-elsker. 
ring for mer info/flere bilder!
tlf: 97028077, 95700977, bare å ringe for en hyggelig bilprat!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...