Djwik Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 vurder å bygge om bilen min til manuelt for jeg synes den trekker så dårlig ved pådraggår fint å cruise langs veien osvmen er så dårlig respons når jeg gir på må gi så veldig mye gass får å få kjørt forbi noen på motor veien f.ekshar bytta olje å filter på kassa men den funker ålreit med steptronicenmen ville gjerne hatt vanlig manuelt gir på bilen minom noen har gjort det før så hadde det vert gull å fått noen tips og anbefalingermen før jeg gjør noe å begynner å bruke penger på deler så vil jeg forhøre meg førsttakk på forhånd
Sturmtiger Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Mer eller mindre dette: det har du ikke lyst til å begynne med!du trenger: pedalsett, rør og slanger til klutch pumpe, pumpe, klutch, girkasse, kanskje mellomaksel, kanskje ledningsnett? giroverføring, girstang, girkule,har du flaks, må du jaggu ha starter også.og jævlig lyst til å skru.Lykke til PS: Bruk google mer.
Djwik Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 kanskje like greit å gi faen evt bytte automatkassa istenden om den blir værre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå