Slammed Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg trenger deler til min 1991 e30 316 (m40b16) Jeg skal bygge om til servo, jeg har servotannstang, servopumpe og beholder/slanger fra m10b18(318i) Hva mer trenger jeg, trenger vel m40 braketten? Noen som har den? Hvis noen har noe annet, gjerne noe artig, spoiler/leppe, senkesett, mtech ratt eller interiør, si ifra:) Holder til i fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har en liten spoler som kom org på 325 og div andre modeller... lille svarte gummiflippen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slammed Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Mye skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Mye skal du ha? 300kr tenkte jeg for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slammed Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Har du senkefjører også? Hvor holder du til? Har du fortsatt mye e30 deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Har senkefjører også 60mm senk. ja har endel deler ennå. holder til på Tjøme i vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå