Fokinfast Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Vinterfelger til E36 ønskes kjøpt, helst så billig som mulig å så nært nord-trøndelag/steinkjer som mulig! Trenger ikke å være dekk på de, da jeg har nye dekk selv Men tenkte ikke å slite ut de fine sommerfelgene mine på vinterføre! Må være ALU, da jeg har stålfelger liggende. Send meg gjerne en melding med bilde eller link til bilde, kan også ta imot bilder på facebook . Facebook -> Emil Marius (Emil Nord-Trøndern Marius) Takk på forhånd til alle som stiller med forslag, og jeg kan muligens gå ut med frakt, kommer helt an på kjøpspris å fraktpris . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVEWA Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Har 4 stk stygge 15" jernfelger med orginale BMW hjulkapsler til E39 liggende. De kan du få for 400,- De ligger i Drammen, men jeg kan ordne rimelig transport. Kan hentes på Visborg Auto for eksempel... (ca 150 kr i transport tenker jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fokinfast Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Får du til å sende meg bilde av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå