NSR Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som vet om et verksted med lavere egenandel på rutebytte enn 2000,- ? Evt noen som gjør det uten egenandel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som vet om et verksted med lavere egenandel på rutebytte enn 2000,- ? Evt noen som gjør det uten egenandel? Det er ikke verkstedet som bestemmer egenandelen. Det er forsikringsselskapet bilen er forsikra i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Du kan velge å motta ruta og lime selv, da må du ikke betale di 2000 kronene i egenandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 jeg kjenner....send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikky_g Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg kjenner noen som kan bytte ruter uten å ta egen andel. Bare send meg PM nsr så kan jeg hjelpe deg. Mvh Clarke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Får jeg en Drivaksel til e36. Kan du få ett rutebytte om du har delkasko eller kasko Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå