Jump to content

E3Sex
 Share

Recommended Posts

regner med du veit om det, men du vet at du må skru spjeldet over radioen på varmt i tillegg til at du justerer varmen på varmeapperat betjeningen på varmt for at det skal blåse varmt. ikke alle som vet om dette.

Husker jeg hadde den bryteren på e36 sedanen, men compacten har ikke en slik bryter :/

Link to comment
Share on other sites

Prøvde uten ventilen imellom slangene men samma greia, slangen jeg "ettermonterte" imellom ble det lekk i men fikk sjekket på driftstemp. Kan det være at det er mye luft i systemet? Må fylle kjøleveske nå også, tenkte å prøve å lufte systemet og med ventilen imellom igjen, men litt usikker om ventilen fungerer i det hele tatt nå, noen måte å sjekke det på? Har lest man kan koble på 12v elr noe sånt

Men om det ikke fungerer da heller, kan det være termostaten som har låst seg i åpen/kald posisjon?

På vei hjem fra henting av bilen husker jeg at bilen ble driftsvarm, men at tempen sank igjen, og driftsvarm igjen etter en stund, slik skjedde det noen ganger. Er dette vanlig når omgivelsene blir kaldere?

Link to comment
Share on other sites

Imens jeg sjekket kjølesystemet kom jeg over en slange som var knekt av en beholder, sjekka delekatalogen på GS og det ligna veldig på noe som kalles tankutluftningsbeholder.

 

Noen som vet hva slags funksjon den har og om det er farlig om den ene slangen ikke er koblet til?

 

Bilder av beholderen og slangen:

post-64283-0-27128300-1380972718_thumb.j

post-64283-0-38440000-1380972522_thumb.j
post-64283-0-63125200-1380972543_thumb.j
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...