Ous3rn Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Skal selge bilen min som jeg nå har hatt i 2 år p.g.a. overgang til større bil. Bilen har passert 280000, men bærer ikke preg av det da forrige eier hadde tatt godt vare på og kostet på den en del. Diverse deler som sitter på bilen: Senkesett av typen Cobra(tror jeg). Powerflex foringer i hele understellet. Gruppe N stabstag. Skikkelig sperrediff med kjøleribber. Tårnstiver framme. Bra sporstsinteriør i stoff Simons eksosanlegg 18" sommerfelger med slitte dekk 14" vinterfelger med piggdekk(ett kantslitt) Har liggende noe deler også: Castrol olje til motor og diff Nesten komplett servo utenom strammer til servopumpe og rattakselledd Ny høyre ytre innerskjerm og ny bakplate Ny vannpumpe + noen få pakninger Eu-godkjent til mai neste år. Er ikke skilter på bilen, men er bare å hente ut. Pris 40.000 eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ous3rn Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Bytte i a4 1.8 turbo Avant? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ous3rn Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ikke interessert i å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 kor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ous3rn Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Bilen står i Kvam i Oppland;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 bilen solgt? har du fått noen bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ous3rn Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Har den fortsatt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 fint hvis du kunne svart på pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 dette er gamle bilen min,kan nevne at bilen er godkjent senket.hadde denne i 7år og byttet det meste av slitedeler.clutch,radiator,alle foringene i understellet,alt av bremserør,bensintank.kjøpte også nye de frontlykter og nye grøftelys.trekket på førerstolen fikk koed tak i selv om det er gått ut av produksjon,så det er garantert ikke slitt.startet alltid og hadde ikke noen problemer med den.er jo ikke rustfri men var ikke mer rust på den enn man ser på bildene når jeg solgte den for 2 år siden.kjøper denne bilen selv hvist noen kjøper prosjektet jeg har stående i garasjen. mvh markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Noe hull på sideputene eller ellers på interiøret som ikke syns på bildet ? Hva går de for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå