jpse36 Skrevet Oktober 4, 2013 Skrevet Oktober 4, 2013 legger ut ett air-ride kit til e36 for salg for å se interessen. planen var egentlig å montere dette på bruksbilen min mot sommeren, men gir dere sjansen til å kjøpe det jeg har aldri brukt det. kun kontrollert at alt fungerer. lite brukt! på dette kittet må det regnes noe modifisering, er ikke plug and play. følger med 4 luftventiler så man kan styre fjærene en og en. følger også med ett digitalt display som man kan se trykket i hver belg. trykktanken er i aluminium så den er veldig lett i forhold til størrelsen. følger også med monteringsanvisning, men følger ikke med topplagre foran og bakdempere. topplagrene foran bør være lavest mulig for å kunne senke mest mulig, tror k-sport sine er lave nok. bærearmene bak må borres hull i for å montere belgene. prisantydning 5000kr som sagt så vurderes dette solgt. blir det ikke solgt før sommeren blir det brukt selv. skambud er ikke vits.
jpse36 Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 jeg er hvor holder du til ? Setskog i akershus
olsensheep Skrevet Oktober 5, 2013 Skrevet Oktober 5, 2013 har du alt av kabler å alt som hører til uten om topp lager ?
jpse36 Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2013 har du alt av kabler å alt som hører til uten om topp lager ? det skal være alt av kabler ja, men det er nok noen tilpassing i forhold til montering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå