christersjogren Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Tenkte meg nye felger til ix'n, men det er jo fire bolta og tenkte meg fem bolta felger nå, er det bare å bytte nav? hvordan kan jeg få til dette? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Tenkte meg nye felger til ix'n, men det er jo fire bolta og tenkte meg fem bolta felger nå, er det bare å bytte nav? hvordan kan jeg få til dette? Takk for svar:) Å begynne å rote med navene på en IX er jo litt bak mål, bak er det enkelt, værre forran. Fin noen hjul som passer er mitt tips. er forøvrig 4x100 på ix også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Kan man ikke bytte til e30m3bak-nav/bremser fremme og bak på ix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Bak ja. Framme nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå