kimmmy Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Hei, jeg har kjøpt meg en E39 som jeg vil montere forsterker til sub i, men slik jeg klarer og finne ut er vist ikke det helt plug and play? Har orginal spiller i bilen.! stor stero pakken. så det jeg lurer på er det noen som kan klare og fortelle meg hvordan jeg må montere? eller har en guid? jeg prøvde og søke litt rundt men var ikke helt lett å finne det jeg leter etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Akkurat på samme måte som man vanligvis gjør det, eneste hvis du har org spiller må du ha adapter til phono kablene. Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har du DSP pakka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har du dsp? Dropp planene visst du ikke har mye penger og tid, alle høytalere og forsterker må byttes samt trekke nye kabler til alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmmy Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 hmm, jeg har nokk dsp ja :/ så da er det bare å glemme og legge opp ny forsterker til sub? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Alt spiller visstnok på en egen frekvens med dsp grunnet delefiltre, så ja, alt må byttes ... Jævla tyskere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14971&katid=587&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå