janker1975 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 hei håper noen kan hjelpe meg, jeg lure på om det går an å chippe min bmw 318 tds 1996 mod. jeg synes den er litt i lateste laget så håper at det går ann å chippe den... eller går det an å gjøre noe annet med motoren som gjør til at den kan bli litt sprekere:) håper noen der ute som kan hjelpe meg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hei, jeg kan levere chip for m41d17 motoren , 1000kr inklusiv frakt janker1975 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janker1975 Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 hmm hvilken motor er det jeg har da?? er det en slik motor som du beskriver tru?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janker1975 Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hei, jeg kan levere chip for m41d17 motoren , 1000kr inklusiv frakt M41-174T1 er motor koden min er det den samme?? og vis det er det hvordan monetere jeg den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ja det er samme motor, i 99% av tilfellene står disse chipene på sokkel, å da er det enkelt å montere selv for en som er litt nevenyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janker1975 Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ja det er samme motor, i 99% av tilfellene står disse chipene på sokkel, å da er det enkelt å montere selv for en som er litt nevenyttig. sitter denne chippen i hjernen?? og hvor sitter hjernen på bilen min?? kan den sitte til høyre i fothuset på passasjer siden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 sitter denne chippen i hjernen?? og hvor sitter hjernen på bilen min?? kan den sitte til høyre i fothuset på passasjer siden?? Hjernen sitter bak ett lokk til venstre og øverst på torpedoveggen. Du kommer til ved å åpne panseret og skru av lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå