Kobar Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ønsker å kjøpe radiomodul til -97mod e39. BM54! Den boksen som ligger bak cd-veksleren og nærmest baklykta Trenger også klimapanel, nedre del av innerskjerm høyre foran og utetemp-føler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 BM24? Da har jeg en bra i hvertfall. Hva vil du gi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det må sjekkes! Gir lyd fra meg imorgen. Men hva vil du ha for den? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Du kan få den for 500.- + frakt. Dette må jo være billig, når koed tar 1632.- for samme modul. (pluss moms) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg må ha BM54! Synd, for jeg likte prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Begynner å haste litt med delene nå... Noen som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå