Aleks Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Noen som har forslag til hvilke dekkdimensjoner eg bør kjøre. Vil ha samme høyde på dekkene foran og bak. Sånn at det ikke ser dumt ut, feks med "ballongdekk" bak og tyggis foran Og samtidig ha nok dekk på felgen til at eg ikke trenger å være redd for at dekket vrenges av når man kjører fort i en sving.
RS-Heggem Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Husk på å legge en stripe med tec7 eller hva du bruker mellom inner og ytterringen. Det er jo plenty andre som kjører 8,5 og 10x18 med 5-serie innpress, så dette blir bra skal du se. Men husk! Masse senk og strekk, så blir det herlig!
Aleks Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Jepp, eg har brukt "Kent" sin silly gasket så det ska nok gå bra
Aleks Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Her er sånn noenlunde ferdig resultat )
Haukefer Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Perfekt inpress! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Aleks Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 litt bedre bilder noen som har M-speil til meg?Eg e personlig tilhenger av at "less is more". men eg e veldig i tvil på om eg ska gå for M fanger slik som ALLE andre har ellerom eg ska kjøre en orginal stil på bilen. Liker å ha det litt sånn som alle andre ikke har det. Og ja, eg liker faktisk den fargen på bilen.
Aleks Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 http://bimmers.no/topic/786931-aleks-e46-prosjekt/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå