Kristian1337 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hei =) Ønsker å kjøpe ledningsnettet til frontlyktene til E30 86 mod? Har Xenon nå, og det funker som det vil ,så skal ha tilbake til orginalt =) Noen som har? =) Ønsker også å kjøpe diff med stikkakslinger om noen har? Helst 188 diff ++ Betaler godt =) Kristian- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Om du bare trenger ledningene fra sikringsboksen og til lykter så kan jeg klippe det av en delebil jeg har stående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian1337 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Har Xenon nå, og det lever sin egen verden.. Funker når det vil.. Så trenger vell de koblingene sånn at jeg kan få orginale pærer og sånt.. vist du skjønne å æ mene? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Har Xenon nå, og det lever sin egen verden.. Funker når det vil.. Så trenger vell de koblingene sånn at jeg kan få orginale pærer og sånt.. vist du skjønne å æ mene? =) Har ledningene ut fra sikringsboksen til lysa som jeg kan klippe av fra en 87 mod preface. send meg en pm med et bilde ellerno så vi er helt sikre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå