Dewolini Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 hei. jeg skal til og sette s38 i e30 min og lurer veldig rundt dette med bremsekraft forsterkeren. Har sett at det er mangen som bygger dette så det finnes nåkk en god og enkel forklaring, men klarte ikke finne noe konkret eller noen bilder. Vil ikke kappe og sveise i innsuget håper noen har en god løsning? takker for svar
jonas1/// Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Da må du nok få tak i en mindre bremsekraft forsterker som golf 1 eller lignende.MItt innsug er kappet og bruker org bremsekraft ingen problem det
Dewolini Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 orginale passer ja? det er jo veldig bra
Dewolini Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Da må du nok få tak i en mindre bremsekraft forsterker som golf 1 eller lignende. MItt innsug er kappet og bruker org bremsekraft ingen problem det hvor mye måtte du ta av innsuget ditt da?
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 En kompis hadde 3,8 i en touring, med org bkf , uten å banke i torpedoen, e34 m5 radiator og org termostathus.. så alt går om man er litt kreativ
Dewolini Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 En kompis hadde 3,8 i en touring, med org bkf , uten å banke i torpedoen, e34 m5 radiator og org termostathus.. så alt går om man er litt kreativ okei det er bra, da slipper jeg å tenke på det mer takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå