Hoatran9 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Selger nå unna e34 min pga at jeg har 2 biler. Dette er en orginal 520 med shadownline lister 1993 model. Bilen har fått nye(brukte) skinnseter og er meget pene uten hull er noen ting. Litt slitasje på førersiden´s rygg men ikke mye. km 197000 Manuel Etter montert 525 motor med grenrør, større kam, m5 cluch ny 520 gear kasse, 2,3 eksos hele veien, lettet svinghjul. shortshift Godkjennt senket i vognkortet. Bilen har litt overfladisk rust under lista på døra, i venstre forskjerm trengs å byttes med brukt medfølges må kun lakkeres. Xenon i nærlys og grøftelys. Original Sommer og vinter medfølges. Minus med bilen:Bærearm venstre forand Utløselagret bråker når den står på tomgang etter litt kjøring.Må på EU Bilen befinner seg i Østfold!Mere info og bilder kan fåes på 46610085 eller på PM! Pris 22000,- Kan ta noe annet i innbytte, bmw 5/6/7 serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Ikke for å være skip, men 22 000 for en 520 som girkasse må av for å bytte utløserlager + den mangler eu som kan bli et problem pga uorginal motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoatran9 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Er også åpen får bud. Eu godkjenning skal jeg ta på den denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoatran9 Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ikke til salgs lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå