HMW Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Komplett interiør selges for kr 1000,- Bildene som er lagt ved her er de eneste som vil bli tatt. Jeg gidder ikke vaske og slite med dette for å selge det til denne prisen. Alt er brukt, men helt og fint. Setene har som dere ser varme, men er ellers manuelle. Dørtrekkene sitter fortsatt på dørene som kan selges med for kr 500. De er hele og fine. Kan være behjelpelig med frakt til Oslo eller Gjøvik.
Pink Panter Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Har setene hull eller andre store skader? Hvis ikke er jeg interessert i å kjøpe de Bor på Gjøvik
HMW Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg har ikke sett noen skader på dette. Vil tro du blir meget fornøyd. Eneste mangelen jeg har funnet er setebeltet som er kappet av. Jeg husker ikke hvordan dette er festet på e34, men rimelig sikker på at du raskt finner ut av det. Når dette er vasket og gitt en skinnrens blir det bra. Jeg har ikke tid til å gjøre det selv, vil tro jeg hadde fått igjen det dobbelte.
Pink Panter Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 kunne du hjelpe med og kjøre de til gjøvik? hvis ikke skal jeg nok finne en metode og hente de på, men vil ta litt tid. hehe kan hente i helgen!
HMW Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 er dørene fri for rust? er int i bakdører. Skal sjekke i morgen. kunne du hjelpe med og kjøre de til gjøvik? hvis ikke skal jeg nok finne en metode og hente de på, men vil ta litt tid. hehe kan hente i helgen! Du kan hente i helgen.
evi Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Dørtrekk til el vinduer eller manuelle? Tlf nr?
evi Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Holder til på Raufoss og er daglig på Gjøvik. Kan ha mulighet til å hente de i morgen ettermiddag / kveld.
HMW Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Send meg en sms på 41551531. Jeg vet ikke om jeg har mulighet før lørdag. Pink Panter: Vil du og sende meg en tekstmelding?
HMW Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 Seter solgt. Dørtrekk og dører skal inspiseres i morgen. Bilder kommer.
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Det kan du. Hvor holder du til? Komplette dørtrekk med gardiner 1000,- Komplette dører med trekk, motorer og alt 2000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå