Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Har du bilder av dørtrekka ? Har du elruter bak og med elnett ?
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Har ikke rukket å ta bilder. Mener dette er komplett med elruter bak. Har ikke mer nett enn det som ligger i dørene.
Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Supert, men ligger ikke resten opplagt orginalt da ? Er det med brytere til dørtrekka bak ? Der er vell ikke noe tred på døtrekka, dem er helt sorte i skin ? sotifelle kjøper jeg dørtrekka med komplett elruter
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Jeg skal ikke uttale meg om resten ligger der. Det har jeg ikke kunnskap om. Brytere sitter i bak. Jeg skal bekrefte dette i kveld eller i morgen så vi ikke får noen overraskelser. Hvis du skal ha de komplett med ruter, motorer og alt så får du ta med komplette dører.
Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Trenger kun elnett i dører og rutemotor i dør, så viss ikke du årker og demontere der så tar jeg eventuelt kun dørtrekk med brytere
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Er ikke snakk om å orke, men tiden det tar er ikke verdt det for meg. Dørtrekk med brytere er ok. Når vil du eventuelt komme?
Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Sjønner Må vel eventuelt sendest desverre men vil ha bilder først, hvor bor du ?
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Gjøvik. Kan få de til Oslo hvis det hjelper deg.
Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Kan ikke du sende ipost da ? Men knips noen bilder da
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Vel... det er noe krevende å sende såpass store ting i post. Må vurdere å bruke en transportør, mest sannsynlig billigere og. Hvor holder du til?
Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Sjekk opp med vanli post du først Bor i møre og romstdal i ørsta kommune
Lillert Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 jeg trenger komplette bakdører hvis de er rustfri
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 25 - 35 kg Kr 360,- Maks mål: 120 x 60 x 60 cm (hvis over dette tilkommer tillegg, se under) Tillegg for spesialgods Kr 98,- Da er vi på Kr. 460,- pluss eventuelle esker, emballasje som er nødvendig for at disse skal komme frem hele. Vil tro min kr 660,- totalt. Er nok bedre om du kjenner noen som kjører lastebil ell noe.
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 jeg trenger komplette bakdører hvis de er rustfri Skal sjekke dem, mener de er meget bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå