Tsf Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 er ikke så tungt og viss du pakker inn i boble plass noe du helt sikkert skaffer selv blir det heler ikke så dyrt, jeg kan betale på forhand så sleppe du og sende med oppkrav og
HMW Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Nekter og tro de blir så dyrt.. Nekt i vei. Det var klippet rett fra posten sine sider. Med utgangspunkt i en tung pakke. er ikke så tungt og viss du pakker inn i boble plass noe du helt sikkert skaffer selv blir det heler ikke så dyrt, jeg kan betale på forhand så sleppe du og sende med oppkrav og Som sagt.. jeg har ingen planer om å bruke mye tid på dette. Dette er gi bort pris for strøkne dørtrekk med gardiner og el, blir nok borte uansett. Fint du kan betale på forhånd, men jeg ser ikke at jeg har tid til å pakke sammen dette før jul. Om noen kommer innom for å hente så er det greit, da skal jeg ha de klare. Om noen vil hente de i Oslo kan jeg sende dem dit hver søndag. Prisen var forøvrig, som du så i detaljene, UTEN oppkrav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå