morgan93 Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Som topic sier selger jeg en m50b25 som jeg har i min e30 da den blir banebil å planlegger diesel bygg i den:) Ja litt om hva jeg selger en m50b25 med girkasse lednett å hjerne, åå motoren er det montert grenrør. Motor går som ei klokke ikke no stygge lyder:) eneste er litt rufsete tomgang mistenker tomgangsregulatoren easy fiks:) den bruker ikke vann eller olje! Følger med ekstra dynamo å servopumpe uten no pristilegg:) Km stand noe i overkant av 220 tusen Selges til høyestbudene enkelt å greit:) noe mer du lurer på er jeg enklest å få tak i på 47612099 da jeg jobber mye. Motoren står i lillehammer
morgan93 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Har bud på 3500. Kommer en i mårra å skal se på den oppdaterer når det er klart om han kjøper den eller ikke:)
Stian Børresen Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Ble denne solgt? Hva med trengs for å få denne nedi en e30 - tut og kjør?
morgan93 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Den ble solgt, helt glømt av å skrive her inne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå