Ond Racing Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Vurderer å selge min V12 Twin Turbo motorpakke som en "turn key" pakke. Motoren er bremset av PBC til 702HK/956Nm Bilen som dette sitter i er knapt nok brukt etter oppbygging og nå er tiden kommet for å lufte dette for salg da jeg har andre planer for bilen. Det har vært en velfungerende motor drivlinje som drar godt og har vist seg å være veldig driftsikker. Prisen for hele pakken som vil være kjapt montert i en E30 har jeg satt til 100 000.- Seriøst interesserte kan ta kontakt på PM for bilder eller mere info. Litt info om delene : Motor : M70 5,0 liter Girkasse : 850 CSI 6 trinns manuell girkasse. Clutch : 6 puckers sinter Mellomaksel er custom fra Unikardang basert på Bmw komponenter. Datasprut : Autronic SM4 Turboer : Turbonetics Super 50 Oljekjøler : Caterpillar alucooler Radiator : Be-cool alucooler Kjølevifte : Volvo V70 Coiler : MSD Dyser : Rochester Vannpumpe : EMP Stewart Bensintrykksregulator : Aeromotive Bensinpumper : Bosch Eksos : 2x 2,5" rustfri Sikkert mange ting jeg har glemt å ta med men dette gir en hvis oversikt over hva som følger med. Alt som trengs for å montere dette i en E30 er med i prisen som en total pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå