BmwDieselPower Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Vell da har jeg funnet ut at jeg vil selge gullet pga finansiering av det andre prosjektet mitt:) Litt om bilen: Solgt ny i norge. Snart rulla 400.000km. Custom grenrør og eksos. Letta svinghjul med 6puck sinter. M5 understell. M5 diff med sperre. M5 bremser rundt om med borra skiver bak. GSP coiloverkit sitter montert nå men følger med komplette fjærbein med H&R senkefjærer som er innskrevet i vognkort. Hamann 17" sommer felger. 16" orginale bmw BBS vinterfelger som er innskrevet i vognkort. Motor: M30b34. Balansert veiv. Porta topp. Stivere ventilfjærer. Trimkam. Chip. Bensintrykksregulator i motorrom. K&N luftfilter i orginal luftfilterboks. Negativt: Rust,blant annet i høyre støtdemper tårn forran. Begge bak og i reservehjulsbrønnen. Slitene framstoler. Gearkasse lekker litt olje i bakant. Motor svetter litt. Lekker inn vann ved frontrutelist. Positivt: 3stk nye hjulager. Ny cupévifte. Ny toppdekselpakning. Nye fjærer til parkbrems. Dessverre har jeg kjørt i et skilt så frontfanger, panser og oljekjøler må byttes, men den er kjørbar:) Har du spørsmål så ta kontakt på pm;) Selger for 80.000.- eller gi bud:) Kan også byttes i billigere bil med mellom legg fra kjøper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Er lov å komme med bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Fått noe bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 huff for en sarva e28:((((( icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 biln e da helt grei. men prisn derrimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 10000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå